הגשת מועמדות למשרות בעירייה

להגשת מועמדות למשרה בעירייה יש למלא טופס הגשת מועמדות למשרה ולצרף את המסמכים הבאים:

  1. קורות חיים (ניתן גם מודפס) -  חובה.
  2. תעודות ממוסדות מוכרים המאושרים ע"י משרד החינוך – חובה.
  3. אישורי העסקה ממקומות עבודה קודמים.
  4. המלצות – לא הכרחי.
  5. תמונה – חובה.

 כל האישורים והתעודות – בעברית בלבד!

את הטפסים יש לשלוח לעירייה לכתובת:

עיריית ערד, מחלקת משאבי אנוש, לידי  אחראית המכרזים, ת"ד 100, ערד 8910002 או בדואר אלקטרוני: jobs@arad.muni.il

לתשומת לבך, ניתן להגיש עד לתאריך המפורסם במסמכי המכרז.

לעיריית ערד דרוש/ה מוקדן/נית למוקד העירוני/מוקד רואה

מכרז  חיצוני מס'  61/2020

היקף משרה :  68%  

דרגה:   מנהלי   דרוג: 6-8               

תיאור התפקיד

·         מתן שירות טלפוני אדיב מקצועי ומהיר לתושבי הרשות, אורחיה וגורמים פנים וחוץ שונים ברשות המקומית

·         קבלת פניות התושבים ביחס למפגעים וצרכים תפעוליים, הזנת נתוני הטיפול בפניות התושבים למערכות ממוחשבות ייעודיות.

·         קבלה וניתוב פניות התושבים בנוגע למפגעים ומטרדים בעיר והעברתן לטיפול ביחידה הרלוונטית ביחידות השונות.

·         הנחייה והפעלה של צוותי השטח של הרשות לצורך טיפול בפניות שהתקבלו במוקד, כולל מתן דיווח והסבר על המפגעים, מתן עזרה טלפונית והכוונה למקום האירוע, שליחת כוח עזר במקרה הצורך וקישור טלפוני בין הגורמים השונים.

·         עבודה במוקד רואה , בקרה על מצלמות העירייה הפזורות בעיר, צפייה וסריקה בזמן אמת במצלמות הביטחון, תפעול אירועים בחירום ובזמן אמת, ביצוע תחקירים .

·         דיווח ליחידת השיטור העירוני ומעקב טיפול .

·         בקרה מידית על הטיפול בפניות המתבצע ע"י גורמי היחידה הרלוונטית.

·         מתן מידע עירוני עדכני לציבור הרחב על כל המצוי והמתרחש ברשות, בהתאם למותר.

·         זיהוי הגורם הרלוונטי לטיפול בפניית התושב על פי שאילת שאלות מבררות, הפנית התושב ו/או הפנייה לטיפול על ידי הגורם הרלוונטי ברשות בליווי המידע הנדרש כולל פרטי התקשרות ומסמכים נדרשים.

·         מתן מידע ומענה לציבור בעתות חירום ואירועים חריגים

·         עבודה במשמרות 24/7

·         עבודה בכפיפות לנהלים ובקורות .

·         ביצוע משימות נוספות ככל שידרשו ע"י הממונה

דרישות תפקיד: 

·       12 שנות לימוד לפחות, עדיפות לתעודת בגרות מלאה במוסד חינוכי המוכר ע"י משרד החינוך או קיבל הכרה ממשרד החינוך

·       עברית ברמה גבוה, יתרון לדוברי רוסית

·       הכרות עם תוכנות OFFICE 

·       ייצוגיות 

·       שירותיות 

·       עבודת צוות

·       מתן מענה טלפוני במצבי חירום 

·       יכולת לשעות עבודה גמישות

לקבלת פרטים נוספים נא לפנות לגב'  מעיין ויצמן שטרית – מנהלת מוקד עירוני 08-9951705

לקבלת שאלון מועמדות נא למייל: JOBS@ARAD.MUNI.IL (או למחלקת משאבי אנוש   08-9951633/606 )

את שאלון המועמדות בצרוף קורות חיים ותעודות יש להעביר למייל הרשום לעיל או למחלקת משאבי אנוש עד לתאריך: 18/8/20  (עד השעה 12:00)  עם ציון מספר המכרז  ובצירוף התעודות הנדרשות.

לעיריית ערד דרוש/ה עו"ס מרכז טיפול לנוער (מט"ל) ולצעירים

מכרז חיצוני מס'  60/2020

היקף משרה: 66%

דרוג : עו"ס    דרגה י'-ט'

תיאור התפקיד:

  • איתור וטיפול  פרטני וקבוצתי בבני נוער וצעירים המצויים במצבי מצוקה וסיכון בגילאי 13-20 בקבוצות גיל שונות .
  • העבודה תתבצע במסגרת מרכז טיפולי לנוער ומחוצה לו , מתן הדרכה וייעוץ למדריך המרכז ולצוות הנמצא במרכז.
  • איתור גיוס והדרכת מתנדבים בתוכנית.
  • בניית תכניות טיפול אישיות וקבוצתיות לבני הנוער המשתתפים בתוכנית.
  • קיום סדנאות בתחומי שימוש בסמים ,אלימות , וכו'.
  • בניית תכנית חינוכית חברתית.
  • קשר עם גורמים בקהילה התערבות טיפולית למשפחות הנערים
  • ביצוע משימות נוספות בהתאם להוראות הממונה

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון בעבודה סוציאלית  ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה ממחלקת להערכה תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
  • רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
  • עבודה בשעות לא שגרתיות אחה"צ והערב

לפרטים נוספים נא לפנות לגב' עליזה בר און מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, 08-9951265

לקבלת שאלון מועמדות נא לפנות למייל: JOBS@ARAD.MUNI.IL 

את שאלון המועמדות בצרוף קורות חיים ותעודות יש להעביר לאיילה  במחלקת משאבי אנוש עד לתאריך 18/8/2020

עד השעה 12:00 בדיוק  עם ציון מספר המכרז והתעודות הנדרשות.

*כל מקום בו מפורט התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך*

לעיריית ערד דרוש/ה עו"ס קשישים

מכרז חיצוני  59/2020

היקף משרה: 75%

דרוג :  עו"ס  דרגה   י-ט'     

תיאור התפקיד:

·         טיפול פרטני בקשישים וטיפול בסידורים מוסדיים.

·         קשר עם מוסדות בקהילה.

·         פיתוח פרויקטים בתחום הזקנה.

·         ביצוע משימות נוספות בהתאם להוראות הממונה.

דרישות התפקיד:

·         תואר ראשון לפחות בעבודה סוציאלית. 

  • התחייבות לרישום בפנקס העובדים הסוציאליים.  
  • יכולת עבודה בצוות. 
  • יחסי עבודה טובים.
  • גמישות בשעות העבודה. 

·         יכולת עבודה בתנאי לחץ. 

·         דובר שפה רוסית ועברית ברמה טובה.

לקבלת פרטים נוספים נא לפנות לגב' עליזה בר און- מנהלת מחלקת רווחה, טל: 08-9951265

לקבלת שאלון מועמדות נא לפנות למייל: JOBS@ARAD.MUNI.IL 

את שאלון המועמדות בצרוף קורות חיים ותעודות יש להעביר לאיילה  במחלקת משאבי אנוש עד לתאריך 18/8/20   עד

השעה 12:00 בדיוק  עם ציון מספר המכרז והתעודות הנדרשות.

*כל מקום בו מפורט התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך*

לעיריית ערד דרוש/ה מדריך/ה למועדוניות ילדים - מסלול

מכרז חיצוני מס'  58/2020

היקף משרה:% 50  ו- 100%

דרוג :  חינוך נוער חברה וקהילה

2 משרות

תיאור התפקיד:

·         עבודה חינוכית טיפולית עם ילדים בסיכון (כיתות א-ו)

·         קידום והעצמת ילדים.

·         ישום תכנים חינוכיים וטיפוליים בהתאם להוראות הממונים.

דרישות התפקיד:

·         12 שנות לימוד ותעודת בגרות מלאה שנרכשה במוסד המוכר ע"י משרד החינוך או שקיבל הכרה על ידו.

יתרון לבעלי תעודת הוראה או תואר ראשון במדעי הרוח והחברה / מדעי ההתנהגות, שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, אפשרי סטודנט במקצועות הרלוונטיים .

·         ניסיון בהדרכה עם  ילדים או עם בני נוער-  3 שנים לפחות

·         עבודה בשעות הצהריים ואחה"צ.

·         יכולת עבודה בצוות רב מקצועי.

·         בעל/ת  יוזמה, אחריות ויצירתיות.

·         יכולת הכלה ויצירת קשר עם ילדים ובוגרים.

·         אסרטיביות ועקביות.

·         ביצוע משימות  נוספות ככל שידרשו  ע"י הממונה

לקבלת פרטים נוספים נא לפנות לגב' עליזה בר און- מנהלת מחלקת רווחה, טל: 08-9951265

לקבלת שאלון מועמדות נא לפנות למייל: JOBS@ARAD.MUNI.IL 

את שאלון המועמדות בצרוף קורות חיים ותעודות יש להעביר לאיילה  במחלקת משאבי אנוש עד לתאריך 18/8/20

 עד השעה 12:00 בדיוק  עם ציון שם, מספר המכרז  והתעודות הנדרשות.

*כל מקום בו מפורט התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך*

 

לעיריית ערד דרוש/ה עו"ס להט"ב

מכרז חיצוני 57/2020

אחוז משרה:      28%

דרוג:   עו"ס   דרגה:    י'-ט'

דרישות התפקיד:

* תואר ראשון בעבודה סוציאלית

* רישום בפנקס העו"ס                                                    

* עדיפות לבעלי ניסיון בתחום הטיפול בגיל ההתבגרות ובמגדר

* עבודה בשעות גמישות

* התחייבות לקבלת הכשרה בתחום בהתאם להוראות משרד הרווחה

תיאור התפקיד:  

* איתור ויצירת קשר עם אוכלוסיית הלהט"ב הנמצאים במצבי סיכון

* ליווי וטיפול  פסיכו סוציאלי אישי ומשפחתי ,

* טיפול פרטני וקבוצתי

* עבודה עם ארגונים ועמותות המסייעים לאוכלוסיית הלהט"ב

* קיום קשר עם גורמים מטפלים בקהילה ,איתור צרכים בקהילה ופיתוח תכניות מותאמות לאוכלוסייה זו

לקבלת פרטים נוספים נא לפנות לגב' עליזה בר און- מנהלת מחלקת רווחה, טל: 08-9951265

לקבלת שאלון מועמדות נא לפנות למייל: JOBS@ARAD.MUNI.IL 

את שאלון המועמדות בצרוף קורות חיים ותעודות יש להעביר לאיילה  במחלקת משאבי אנוש עד לתאריך 18/8/20  עד  השעה 12:00 בדיוק  עם ציון מספר המכרז והתעודות הנדרשות.

*כל מקום בו מפורט התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך*

לעיריית ערד דרוש/ה רכז/ת מועדוניות לילדים

מכרז מספר :56/2020

היקף משרה: 50%

דרוג :  מח"ר דרוג:   37-39

תיאור התפקיד: 

 רכז/ת המועדוניות אחראי/ת מטעם הרשות המקומית על תפעול המועדוניות בהתאם לסטנדרטים ולתוכניות הפעולה של המועדונית. בנוסף, הוא / היא אחראי/ת על הקשר, ההכוונה ותיאום העבודה בין המועדוניות ברשות לבין גורמי הרווחה והחינוך.

  • בניית שיתופי פעולה ותיאום ביישוב (עם בתי ספר, גורמי קהילה) בנוגע למועדוניות.
  • הכנת וועדות לבניית תכנית חינוכית – טיפולית לכל ילד, וועדות הערכה, ועדות שיבוץ.
  • בניית תכנית עבודה משותפת למועדוניות ביישוב.
  • איסוף וריכוז דוחות.
  • טיפול בבעיות כ"א – תיאום ומציאת מחליפות בהיעדר מדריכה או אם בית .
  • תקציב העשרה – תיאום עם מדריכי החוגים.
  • ייזום פעילויות במועדוניות.
  • טיפול בנושאים הקשורים ברווחת העובדים במועדוניות, ייזום השתתפות במפעלים עירוניים וכד'.
  • תיאום בהקשר לאירועים חריגים.
  • תיאום בנוגע לתחזוקת המועדוניות, מזון, (קייטרינג) וכד'.
  • ביצוע משימות נוספות ככל שידרשו ע"י הממונה.

דרישות התפקיד:

 תואר ראשון במדעי החברה והרוח / חינוך ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ, ותעודת הוראה או תעודת עובד חינוך.

ניסיון

ותק של לפחות 3 שנים בעבודה חינוכית מוכחת עם ילדים ונוער / הוראה בבית  ספר / מדריכ/ה או מורה חייל/ת,  שעסק בהדרכה ישירה בצבא או בשירות לאומי.

כישורים אישיים

גישה אמפטית לילדים מאוכלוסיות מאתגרות

יכולת להדריך ולהנחות

יכולת לבנות תכניות ולבצען

נכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות

כושר ניהול ותקשורת טובה

לקבלת פרטים נוספים נא לפנות לגב' עליזה בר און - מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים

טל:   9951663 08.  או לגב' רחל לנצ'נר  - מנהלת מחלקת החינוך 08-9951643.

לקבלת שאלון מועמדות נא לפנות  לאיילה פרץ למייל: JOBS@ARAD.MUNI.IL 

את שאלון המועמדות בצרוף קורות חיים ותעודות יש להעביר לאיילה  במחלקת משאבי אנוש עד לתאריך 18/8/20  עד השעה 12:00 בדיוק עם ציון מספר המכרז והתעודות נדרשות.

*כל מקום בו מפורט התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך*

לעיריית ערד דרוש/ה ממלא/ת מקום לאם בית למועדונית ילדים

לעיריית ערד

דרוש/ה  ממלא/ת מקום לאם בית למועדונית ילדים

לפרטים ניתן לפנות לאיילה פרץ מחלקת משאבי אנוש 08-9951606/633

לעליזה בראון – מנהלת מחלקת שירותים חברתיים – 08-9951658

איתור מנכ"ל/ית לחברה הכלכלית לערד בע"מ

1.       תחומי עיסוק החברה:

החברה הכלכלית לערד הינה חברה העוסקת בניהול ופיתוח אזור התעשייה, ניהול נכסים , ייזום פעילות והשקעות, עבודות פיתוח ובינוי עירוניים, ניהול קידום ופיתוח פרויקטים עירוניים (מסלול מוטורי ערד , תיירות ועוד..) פיתוח כלכלי ותעסוקה .

2.       תיאור התפקיד:

-          פיתוח כלכלי ומקומות תעסוקה בעיר ערד .

-          התפקיד מחייב ראיה אסטרטגית ויכולת ביצוע ויישום של הפעילויות הנגזרות.

-          על המנכ"ל/ית יהיה להוביל את המדיניות והחלטות הדירקטוריון, בד בבד עם הוצאה לפועל של תוכניות העבודה  עליהן יוחלט.

-          תפקיד זה מחייב שיתוף פעולה בין החברה למחלקות העירייה, משרדי ממשלה וארגונים אזורים.

-          הכנה והטמעת תהליכיים ארגוניים .

-        גיבוש תכנית עבודה וקביעת מטרות ויעדים בתחומים בהם עוסקת החברה.

-        פיתוח תשתיות, ייזום פרויקטים מניבים, ניהול מו"מ עסקי, תיאום ופיקוח על ביצוע תוכניות עבודה, עמידה ובקרה על אופן ביצועה.

-        אחריות על תוצאותיה העסקית של החברה.

3.       השכלה נדרשת:

בעל תואר אקדמי באחד המקצועות הבאים: כלכלה, מינהל עסקים, משפטים, ראיית חשבון , מינהל ציבורי, הנדסה, לימודי עבודה, בעל תואר אקדמי אחר בתחום עיסוקה העיקרי של החברה .

4.       ניסיון מקצועי וניהולי נדרש:

בעל ניסיון של ארבע שנים לפחות באחד מאלה:

א.      בתפקיד בכיר בתחום הניהול העסקי של תאגיד בעל היקף עסקים משמעותי.

ב.       בכהונה ציבורית או בתפקיד בשירות הציבורי בנושאים כלכליים, מסחריים, ניהוליים או משפטיים.

ג.        בתפקיד בכיר בתחום עיסוקיה העיקריים של החברה.

5.       במקרים חריגים ניתן לבחור במי שלא מתקיים בו התנאי שבפסקה 3 – אם הוא בעל ניסיון מצטבר של עשר שנים לפחות בתפקיד או בכהונה, כאמור בפסקה 4 , שמתוכן 5 שנים לפחות בגופים בעלי היקף פעילות שאינו נופל מזה של החברה שבה הוא מועמד לכהן. וועדת בחינה אישרה שקיימים נימוקים מיוחדים לבחירה כאמור.

6.       ניסיון באחד או יותר מאלה יהווה יתרון:

א.      הכרת המערכות העירוניות והכלכליות בגופים ציבוריים.

ב.        ידע והתמצאות בניהול ובקרה תקציבים

7.       כישורים אישיים:

יכולת ניהול, יוזמה ומעוף, קבלת החלטות ומהימנות אישית, יחסים בינאישיים, קפדנות ודיוק בביצוע, יכולת ארגון ותכנון, יכולת תיאום ופיקוח, כושר טיפול במספר נושאים במקביל, כושר ניהול מו"מ, יכולת ייצוג מול גורמים חיצוניים, הכרת המערכות הפיננסיות, אנגלית ועברית ברמה גבוהה.

8.       תנאים  כללים :

כפיפות המנכ"ל : ליו"ר הדירקטוריון .

דירוג המשרה : חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים .

היקף משרה : 100%

מועמדים מתאימים מתבקשים להגיש מועמדותם בכתב, בצירוף תעודות, קורות חיים, השכלה, ניסיון קודם, המלצות.

החברה שומרת על זכותה לבצע מיון מוקדם של ההצעות למשרה וכן הערכת המועמדים ומבדקי מיון  על ידי גורם מקצועי מטעם החברה.

הצעות יש להגיש ידנית במשרדי החכ"ל  רח' חן ,34 ערד. עד ליום  שלישי  12.8.2020  בשעה: 12:00.      

*המודעה מיועדת לנשים ולגברים כאחד.                                                                               

                                                                       בברכה

                                                     עו"ד ניסן בן חמו - יו"ר הדירקטוריון

מאגר המשרות של מרכז הצעירים

ניתן להתעדכן  בדף הפייסבוק והאינסטגרם של מרכז הצעירים