הגשת מועמדות למשרות בעירייה

להגשת מועמדות למשרה בעירייה יש למלא טופס הגשת מועמדות למשרה ולצרף את המסמכים הבאים:

  1. קורות חיים (ניתן גם מודפס) -  חובה.
  2. תעודות ממוסדות מוכרים המאושרים ע"י משרד החינוך – חובה.
  3. אישורי העסקה ממקומות עבודה קודמים.
  4. המלצות – לא הכרחי.
  5. תמונה – חובה.

 כל האישורים והתעודות – בעברית בלבד!

את הטפסים יש לשלוח לעירייה לכתובת:

עיריית ערד, מחלקת משאבי אנוש, לידי  אחראית המכרזים, ת"ד 100, ערד 8910002 או בדואר אלקטרוני: jobs@arad.muni.il

לתשומת לבך, ניתן להגיש עד לתאריך המפורסם במסמכי המכרז.

לעיריית ערד דרוש/ה עו"ס מרכז טיפול לנוער (מט"ל) ולצעירים

מכרז חיצוני מס'  76/2020

היקף משרה: 66%

דרוג : עו"ס    דרגה י'-ט'

תיאור התפקיד:

  • איתור וטיפול  פרטני וקבוצתי בבני נוער וצעירים המצויים במצבי מצוקה וסיכון בגילאי 13-20 בקבוצות גיל שונות .
  • העבודה תתבצע במסגרת מרכז טיפולי לנוער ומחוצה לו , מתן הדרכה וייעוץ למדריך המרכז ולצוות הנמצא במרכז.
  • איתור גיוס והדרכת מתנדבים בתוכנית.
  • בניית תוכוניות טיפול אישיות וקבוצתיות לבני הנוער המשתתפים בתוכנית.
  • קיום סדנאות בתחומי שימוש בסמים ,אלימות , ןכו'.
  • בניית תוכנית חינוכית חברתית.
  • קשר עם גורמים בקהילה התערבות טיפולית למשפחות הנערים
  • ביצוע משימות נוספות בהתאם להוראות הממונה

דרישות התפקיד:

  • תואר ראשון בעבודה סוציאלית  ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או שקיבל הכרה ממחלקת להערכה תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
  • רישום בפנקס העובדים הסוציאליים.
  • עבודה בשעות לא שגרתיות אחה"צ והערב

לפרטים נוספים נא לפנות לגב' עליזה בר און מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים, 08-9951265

לקבלת שאלון מועמדות נא לפנות למייל: JOBS@ARAD.MUNI.IL 

את שאלון המועמדות בצרוף קורות חיים ותעודות יש להעביר לאיילה  במחלקת משאבי אנוש עד לתאריך 3/11/20

עד השעה 12:00 בדיוק  עם ציון מספר המכרז והתעודות הנדרשות.

*כל מקום בו מפורט התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך*

לעיריית ערד דרוש/ה מדריך/ה למועדוניות לילדים

מכרז חיצוני מס'  75/2020

היקף משרה:% 50   ו100%

דרוג :  חינוך נוער חברה וקהילה

2 משרות

תיאור התפקיד:

·        עבודה חינוכית טיפולית עם ילדים בסיכון (כיתות א-ו)

·        קידום והעצמת ילדים.

·        ישום תכנים חינוכיים וטיפוליים בהתאם להוראות הממונים.

דרישות התפקיד:

·        תעודת הוראה או תואר ראשון במדעי הרוח והחברה / מדעי ההתנהגות, תואר אקדמאי שנרכש במוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ, אפשרי סטודנט במקצועות הרלוונטיים .

·        עבודה בשעות הצהריים ואחה"צ.

·        יכולת עבודה בצוות רב מקצועי.

·        בעל/ת  יוזמה, אחריות ויצירתיות.

·        יכולת הכלה ויצירת קשר עם ילדים ובוגרים.

·        אסרטיביות ועקביות.

·        ביצוע משימות  נוספות ככל שידרשו  ע"י הממונה

לקבלת פרטים נוספים נא לפנות לגב' עליזה בר און- מנהלת מחלקת רווחה, טל: 08-9951265

לקבלת שאלון מועמדות נא לפנות למייל: JOBS@ARAD.MUNI.IL 

את שאלון המועמדות בצרוף קורות חיים ותעודות יש להעביר לאיילה  במחלקת משאבי אנוש עד לתאריך 3/11/20

 עד השעה 12:00 בדיוק  עם ציון שם, מספר המכרז  והתעודות הנדרשות.

*כל מקום בו מפורט התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך*

לעיריית ערד דרוש/ה עו"ס להט"ב

מכרז חיצוני 73/2020

אחוז משרה:  28%

דרוג:   עו"ס   דרגה:    י'-ט'

דרישות התפקיד:

* תואר ראשון בעבודה סוציאלית

* רישום בפנקס העו"ס                                                                  

* עדיפות לבעלי ניסיון בתחום הטיפול בגיל ההתבגרות ובמגדר

* עבודה בשעות גמישות

* התחייבות לקבלת הכשרה בתחום בהתאם להוראות משרד הרווחה

תיאור התפקיד:  

* איתור ויצירת קשר עם אוכלוסיית הלהט"ב הנמצאים במצבי סיכון

* ליווי וטיפול  פסיכו סוציאלי אישי ומשפחתי ,

* טיפול פרטני וקבוצתי

* עבודה עם ארגונים ועמותות המסייעים לאוכלוסיית הלהט"ב

* קיום קשר עם גורמים מטפלים בקהילה ,איתור צרכים בקהילה ופיתוח תוכניות מותאמות לאוכלוסיה זו

לקבלת פרטים נוספים נא לפנות לגב' עליזה בר און- מנהלת מחלקת רווחה, טל: 08-9951265

לקבלת שאלון מועמדות נא לפנות למייל: JOBS@ARAD.MUNI.IL 

את שאלון המועמדות בצרוף קורות חיים ותעודות יש להעביר לאיילה  במחלקת משאבי אנוש עד לתאריך 3/11/20  עד  השעה 12:00 בדיוק  עם ציון מספר המכרז והתעודות הנדרשות.

*כל מקום בו מפורט התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך*

לעיריית ערד דרוש/ה רכז/ת מועדוניות לילדים

 מכרז מספר :72/2020

היקף משרה: 50%

דרוג :  מח"ר דרוג:   37-39

תיאור התפקיד: 

 רכז/ת המועדוניות אחראי/ת מטעם הרשות המקומית על תפעול המועדוניות בהתאם לסטנדרטים ולתוכניות הפעולה של המועדונית. בנוסף, הוא / היא אחראי/ת על הקשר, ההכוונה ותיאום העבודה בין המועדוניות ברשות לבין גורמי הרווחה והחינוך.

  • בניית שיתופי פעולה ותיאום ביישוב (עם בתי ספר, גורמי קהילה) בנוגע למועדוניות.
  • הכנת וועדות לבניית תכנית חינוכית – טיפולית לכל ילד, וועדות הערכה, ועדות שיבוץ.
  • בניית תכנית עבודה משותפת למועדוניות ביישוב.
  • איסוף וריכוז דוחות.
  • טיפול בבעיות כ"א – תיאום ומציאת מחליפות בהיעדר מדריכה או אם בית .
  • תקציב העשרה – תיאום עם מדריכי החוגים.
  • ייזום פעילויות במועדוניות.
  • טיפול בנושאים הקשורים ברווחת העובדים במועדוניות, ייזום השתתפות במפעלים עירוניים וכד'.
  • תיאום בהקשר לאירועים חריגים.
  • תיאום בנוגע לתחזוקת המועדוניות, מזון, (קייטרינג) וכד'.
  • ביצוע משימות נוספות ככל שידרשו ע"י הממונה.

דרישות התפקיד:

תואר ראשון במדעי החברה והרוח / חינוך ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים מחוץ לארץ, ותעודת הוראה או תעודת עובד חינוך.

ניסיון

ותק של לפחות 3 שנים בעבודה חינוכית מוכחת עם ילדים ונוער / הוראה בבית  ספר / מדריכ/ה או מורה חייל/ת,  שעסק בהדרכה ישירה בצבא או בשירות לאומי.

כישורים אישיים

גישה אמפטית לילדים מאוכלוסיות מאתגרות

יכולת להדריך ולהנחות

יכולת לבנות תכניות ולבצען

נכונות לעבוד בשעות בלתי שגרתיות

כושר ניהול ותקשורת טובה

לקבלת פרטים נוספים נא לפנות לגב' עליזה בר און - מנהלת המחלקה לשירותים חברתיים

טל:   9951663 08.  או לגב' רחל לנצ'נר  - מנהלת מחלקת החינוך 08-9951643.

לקבלת שאלון מועמדות נא לפנות  לאיילה פרץ למייל: JOBS@ARAD.MUNI.IL 

את שאלון המועמדות בצרוף קורות חיים ותעודות יש להעביר לאיילה  במחלקת משאבי אנוש עד לתאריך 27/10/20  עד השעה 12:00 בדיוק עם ציון מספר המכרז והתעודות נדרשות.

*כל מקום בו מפורט התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך*

לעיריית ערד דרוש/ה מוקדן/נית למוקד העירוני/מוקד רואה

מכרז  חיצוני מס'  71/2020

היקף משרה :  50%

דרגה:   מנהלי   דרוג: 6-8

2 משרות               

תיאור התפקיד

·         מתן שירות טלפוני אדיב מקצועי ומהיר לתושבי הרשות, אורחיה וגורמים פנים וחוץ שונים ברשות המקומית

·         קבלת פניות התושבים ביחס למפגעים וצרכים תפעוליים, הזנת נתוני הטיפול בפניות התושבים למערכות ממוחשבות ייעודיות.

·         קבלה וניתוב פניות התושבים בנוגע למפגעים ומטרדים בעיר והעברתן לטיפול ביחידה הרלוונטית ביחידות השונות.

·         הנחייה והפעלה של צוותי השטח של הרשות לצורך טיפול בפניות שהתקבלו במוקד, כולל מתן דיווח והסבר על המפגעים, מתן עזרה טלפונית והכוונה למקום האירוע, שליחת כוח עזר במקרה הצורך וקישור טלפוני בין הגורמים השונים.

·         עבודה במוקד רואה , בקרה על מצלמות העירייה הפזורות בעיר, צפייה וסריקה בזמן אמת במצלמות הביטחון, תפעול אירועים בחירום ובזמן אמת, ביצוע תחקירים .

·         דיווח ליחידת השיטור העירוני ומעקב טיפול .

·         בקרה מידית על הטיפול בפניות המתבצע ע"י גורמי היחידה הרלוונטית.

·         מתן מידע עירוני עדכני לציבור הרחב על כל המצוי והמתרחש ברשות, בהתאם למותר.

·         זיהוי הגורם הרלוונטי לטיפול בפניית התושב על פי שאילת שאלות מבררות, הפנית התושב ו/או הפנייה לטיפול על ידי הגורם הרלוונטי ברשות בליווי המידע הנדרש כולל פרטי התקשרות ומסמכים נדרשים.

·         מתן מידע ומענה לציבור בעתות חירום ואירועים חריגים

·         עבודה במשמרות 24/7

·         עבודה בכפיפות לנהלים ובקורות .

·         ביצוע משימות נוספות ככל שידרשו ע"י הממונה

דרישות תפקיד: 

·       12 שנות לימוד לפחות, עדיפות לתעודת בגרות מלאה במוסד חינוכי המוכר ע"י משרד החינוך או קיבל הכרה ממשרד החינוך

·       עברית ברמה גבוה, יתרון לדוברי רוסית

·       הכרות עם תוכנות OFFICE 

·       ייצוגיות 

·       שירותיות 

·       עבודת צוות

·       מתן מענה טלפוני במצבי חירום 

·       יכולת לשעות עבודה גמישות

לקבלת פרטים נוספים נא לפנות לגב'  מעיין ויצמן שטרית – מנהלת מוקד עירוני 08-9951705

לקבלת שאלון מועמדות נא למייל: JOBS@ARAD.MUNI.IL (או למחלקת משאבי אנוש   08-9951633/606 )

את שאלון המועמדות בצרוף קורות חיים ותעודות יש להעביר למייל הרשום לעיל או למחלקת משאבי אנוש עד לתאריך: 27/10/20   (עד השעה 12:00)  עם ציון מספר המכרז  ובצירוף התעודות הנדרשות.

לעיריית ערד דרוש/ה מזכיר/ה א' לבית ספר

מכרז  חיצוני מס'  55/2020

היקף משרה:  50%

דרוג מנהלי    דרגה:   7-  9

דרוג מח"ר   דרגה 39-37  

(או על פי הסכמי שכר ובהתאם לעמידה בדרישות הסף)

תיאור התפקיד

·         אחראי/ת לביצוע עבודות בתחום המזכירות, לרבות ניסוח מכתבים והדפסתם, טיפול בדואר נכנס ויוצא, מענה לטלפונים, תיאום פגישות 

·         רישום תלמידים 

·         זימון וקבלת קהל 

·         עדכון ובקרת מערכת השעות בביה"ס

·         מרכז/ת הערכות וציונים, הכנת תעודות לתלמידי בית ספר

·         תפעול פרויקטים ייחודיים

·         טיפול   בתיקי עובדי בית הספר.

·         ניהול מסמכים ודואר בית הספר.

·         מתן מענה לפניות הקשורות לבית הספר.

·         ניהול הפעילות של מנהל בית הספר.

·         טיפול בכספי בית הספר כולל גביה מהורים, תשלום לספקים וכו'

·         מרכז/ת דרישות לרכש וציוד, ומתאם/ת הגעת גורמים מקצועיים לתיקון תקלות שבר בביה"ס 

·         ביצוע פעולות מנהלתיות בנוגע לעזרה ראשונה הניתנת לבית ספר

·         ביצוע עבודות נוספות בהתאם להוראות הממונים

 דרישות תפקיד

·         12 שנות לימוד במוסד המוכר ע"י משרד החינוך או שקיבל/ה  הכרה לתעודה ממשרד  החינוך, עדיפות לתעודת בגרות ו/או השכלה אקדמית 

·         עדיפות לניסיון מקצועי של 3 שנים לפחות בתפקיד מזכיר/ה ו/או ניהול משרד ו/או הנה"ח ו/או בתחום הכספים

·         קפדנות ודיוק בביצוע

·         יחסי אנוש טובים ו/או תקשורת בינאישית טובה

·         הכרה טובה של תוכנת אופיס (אקסל, וורד, פאור פויינט) 

·         יכולת עבודה בצוות 

·         עברית ברמה גבוהה 

·         רישום פלילי – היעדר הרשעה בעבירות מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עבריני מין במוסדות מסוימים, תשס"א-2001.

לקבלת פרטים נוספים נא לפנות לגב'  אורנה אלישע – מנהלת מחלקת חינוך 08-9951607/643

לקבלת שאלון מועמדות נא למייל: JOBS@ARAD.MUNI.IL (או למחלקת משאבי אנוש   08-9951633/606 )

את שאלון המועמדות בצרוף קורות חיים ותעודות יש להעביר למייל הרשום לעיל או למחלקת משאבי אנוש עד לתאריך: 27/10/20  (עד השעה 12:00)  עם ציון מספר המכרז  ובצירוף התעודות הנדרשות.

לעיריית ערד דרוש/ה

מנהלת חשבונות ומזכירה למילוי מקום. לפרטים ניתן לפנות לגב' ימית לוי מנהלת מחלקת הנהלת חשבונות 08-9951628

או למחלקת משאבי אנוש לאיילה 08-9951633

לעיריית ערד דרוש/ה

  1. מ"מ רכז/ת משפחתונים 60% משרה. הנחיה ופיקוח על המשפחתונים לילדים לגיל הרך. בעל/ת הכשרה בתחום הרלוונטי .
  1. מ"מ רכז/ת תעסוקה 50% משרה. בעל/ת הכשרה בתחום הרלוונטי.

לפרטים ניתן לפנות לגב' עליזה בראון,  08-9951658 או למחלקת משאבי אנוש , לאיילה 08-9951633

לעיריית ערד דרושים/ות

עובדים סוציאליים למילוי מקום למגוון תפקידים.

לפרטים ניתן לפנות לגב' עליזה בראון 08-9951658 או לאיילה 08-9951633

לעיריית ערד דרושים/ות :

  1. מלווים  בהסעות חינוך מיוחד לעבודה קבועה ומידית.
  2. מלווים מחליפים

לפרטים נא לפנות לאילנה אלרן 08-9951637 או לאיילה 08-9951633 

לעיריית ערד דרוש/ה טכנאי מחשבים

לעיריית ערד דרוש/ה טכנאי מחשבים למילוי מקום לטובת מתן תמיכה טכנית למשתמשי מערכות ברשות.

רכב+ רישיון נהיגה בתוקף יתרון.

לפרטים ניתן לפנות לאסף שמולביץ' 08-99517474 או איילה 08-9951633

לאלביט מערכות- ערד דרוש/ה מבקר/ת איכות

לאתר החברה בערד דרוש מבקר איכות להשתלבות במחלקת איכות המפעל.

תיאור התפקיד: בחינה של פתילים ומוצרי החברה בתהליך ובסוף תהליך , ליווי והגשה של מנות ייצור לבחינת לקוח

דרישות  : טכנאי / הנדסאי אלק' או מכניקה -יתרון ניסיון בתחום הייצור האלקטרוני בתעשייה צבאית או בתעשייה דומה עדיפות לבעל ניסיון בבקרת איכות *ניסיון מוכח בביצוע בדיקות חשמליות *יכולת הבנת חומר טכני וקריאת שרטוט* הרכבה ושרטוט חשמלי *שליטה מלאה בכלי מדידה* ידע בכתיבת מסמכים* יחסי אנוש מעולים* עבודה מול לקוחות פנימיים וחיצוניים* עברית ואנגלית ברמה טובה עדיפות לבעל סיווג בטחוני

קורות חיים לדוא"ל:taasukaarad@bthere.org.il

לאלביט מערכות - ערד דרוש/ה הנדסאי תחזוקה

לאתר החברה בערד דרוש הנדסאי אלקטרוניקה, לקו תחזוקה במסגרת התפקיד: אבחון ואיתור תקלות חשמליות,תיעוד התקלות  וניהולם בדו"ח תקלות מרכזי בחינת התקלות לעומק ובמידה ונדרש בדיקה בספרות טכנית רלוונטית עבודה לפי תכנית העבודה ועמידה ביעדים אישיים תמיכה טכנית / ליווי מקצועי בתחום של בדיקות חשמליות בקווים השונים במפעל דרישות: טכנאי / הנדסאי אלקטרוניקה יכולת קריאת ספרות טכנית כולל שרטוטים חשמליים יתרון ניסיון בפתרון תקלות עד רמת רכיב/ כרטיס  יתרון היכרות צב"ד חשמלי 

קורות חיים לדוא"ל:

taasukaarad@bthere.org.il

לאלביט מערכות- ערד דרוש/ה ראש צוות הרכבות

לאתר החברה בערד דרוש ר"צ בהרכבות.

במסגרת התפקיד: בקרה של נהלי העבודה מיושמים ועדכון נהלי עבודה על פי הצורך *עמידה בתוכנית העבודה של המפעל תוך הבנת התיעדופים השונים *עבודה עם צוות התפ"י, המחסנים, רכש , הנדסה וQA ע*בודה עם ממונה הבטיחות המפעלי ליצירה ושיפור של סביבת העבודה של העובדים *אחריות על פעילות מול הנדסה לבניית התקנים וגיגים שיכולים לסייע לעובד בסביבת עבודתו* שיפור תהליכי העבודה* ניסיון מתמיד לקיצור זמני התקן*איתור וזיהוי צווארי בקבוק*זיהוי תקלות חוזרות (תקלה אופיינית)*שיפור האיכות (YIELD) חלוקת עומסים ומשימות בעבודה* חלוקת העבודה בין העובדים השונים* הרמת דגלים על חוסר במשאבים או חומר בעת ביצוע העבודה* ביצוע TIR בוקר עם צוות העובדים על מנת להסביר את המשימות היומיות* ניהול ביצוע המשימה על ידי העובד ברמה שעתית מתוך כוונה לתמוך בו ולהדריכו באם נדרש* כתיבת דוחות להנהלה (נפל, YEILD, יעילות, נדרש מול בוצע וכו..)* עבודה עם ממשקים שונים כגון: סאפ,PLM

דרישות : 12 שנות לימוד הנדסאי אלקטרוניקה,חשמל או מכונות* יכולת לנהל צוות עובדים ניסיון באלקטרוניקה* בעל מוסר עבודה ואחריות נכונות לעבודה מאומצת וזמינות גבוהה* יחסי אנוש טובים* ידע במערכת ERP יתרון​.

קורות חיים לדוא"ל:taasukaarad@bthere.org.il

לאלביט מערכות - ערד דרוש/ה איש/ת אחזקה

לאתר החברה בערד דרוש איש תשתיות.

במסגרת התפקיד:אחריות מלאה על תחזוקת מבנה* כיול ואישור לציוד חשמל*ביצוע ביקורות ומעקב תחזוקה ,כגון: כיבוי אש, חשמל, מיזוג, עזרה ראשונה, מטבח, כלי עבודה* ליווי של קבלני חוץ בעבודות שוטפות ופרויקטים*ינהול תיק בטיחות הכולל מעקב אחר רישיונות והיתרים של קבלני חוץ*ניהול תקלות תחזוקה בשוטף*קבלת הצעות מחיר מקבלני משנה* מעקב אחר ביצוע תאום וליווי הקבלנים במהלך העבודה*תיאום ליווי ואישור ביקורות תקופתיות כגון: ביקורת כיבוי אש, ביקורת ארונות חשמל, ביקורת מיזוג, ביקורת ציוד עזרה ראשונה ועוד*רכישת ציוד נדרש עבור תחזוקה שוטפת .

דרישות :12 שנות לימודניסיון באחזקת מבנים*ניסיון עבודה מול קבלנים*תעודה של חשמלאי מוסמך – יתרוןתעודה של מסגר / טכנאי - יתרון*אסרטיביות*על אחריות*יכולת עבודה עם ממשקים רבים*שירותי

קורות חיים לדוא"ל: taasukaarad@bthere.org.il

מאגר המשרות של מרכז הצעירים

ניתן להתעדכן  בדף הפייסבוק והאינסטגרם של מרכז הצעירים