הגשת מועמדות למשרות בעירייה

להגשת מועמדות למשרה בעירייה יש למלא טופס הגשת מועמדות למשרה ולצרף את המסמכים הבאים:

  1. קורות חיים (ניתן גם מודפס) -  חובה.
  2. תעודות ממוסדות מוכרים המאושרים ע"י משרד החינוך – חובה.
  3. אישורי העסקה ממקומות עבודה קודמים.
  4. המלצות – לא הכרחי.
  5. תמונה – חובה.

 כל האישורים והתעודות – בעברית בלבד!

את הטפסים יש לשלוח לעירייה לכתובת:

עיריית ערד, מחלקת משאבי אנוש, לידי  אחראית המכרזים, ת"ד 100, ערד 8910002 או בדואר אלקטרוני: jobs@arad.muni.il

לתשומת לבך, ניתן להגיש עד לתאריך המפורסם במסמכי המכרז.

לעיריית ערד דרוש/ה עובד/ת אחזקה וחשמלאי/ת

מכרז חיצוני  מס'   65/2019

היקף משרה:   100%

דרגה:   6-8    דירוג:  מינהלי    

דרישות התפקיד:

  • רישיון חשמלאי מוסמך לפחות בתוקף 
  • רישיון נהיגה סוג ב' לפחות
  • יכולת לעבודה פיזית מאומצת ולעבודה בגובה 
  • יכולת עבודת צוות  *בעל הבנה טכנית ויכולת למידה עצמית גבוהה
  • *עברית ברמה טובה (דיבור, קריאה, כתיבה) 
  • נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות
  • ידע  במיזוג אויר – יתרון

תיאור התפקיד:

  • ביצוע  אחזקה כללית ואחזקת שבר במבני עירייה ,נכסי ציבור,  מוסדות חינוך, מתקני ספורט, כבישים ומדרכות ,מקלטים וכ"ב
  • ביצוע אחזקה מונעת ושבר של תאורת רחוב ציוד, גופי תאורה ומרכזיות
  • ביצוע אחזקה מונעת ושבר של מערכות כוח ותאורה במוסדות חינוך, מבנים ונכסי העירייה
  • ביצוע אחזקה מונעת ושבר של מערכות מתח נמוך מאוד
  • ביצוע התקנות ופירוקים של מערכות חשמל טלפניה ותקשורת 
  • אחזקה והתקנת תאורה חגיגית (גרלנדות), קישוט העיר
  • ביצוע כל עבודה נוספת בהתאם להוראות הממונים

לקבלת פרטים נוספים נא לפנות למר מיכאל שריקי מנהל מחלקת אחזקה 08-9951613.

לקבלת שאלון מועמדות נא לפנות למייל: JOBS@ARAD.MUNI.IL 

את שאלון המועמדות בצרוף קורות חיים ותעודות יש להעביר לאיילה  במחלקת משאבי אנוש עד לתאריך     4/9/19 בשעה  12:00   עם ציון מספר המכרז והתעודות הנדרשות.

*כל מקום בו מפורט התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך.                                                         

לעיריית ערד דרוש/ה סייע/ת כיתתית לחינוך המיוחד

מכרז חיצוני מס' 73/2019

היקף משרה: 65%

דרוג :  מנהלי   דרגה 6-8

תיאור התפקיד:

  • מתן סיוע פרטני לתלמידים:

·         הגשת סיוע בהקניית מיומנויות ובתרגולן עפ"י הנחיות הצוות החינוכי, הפרארא-רפואי והנהלת בית הספר.

·         ליווי התלמיד לטיפולים מקצועיים שונים בבית הספר ומחוץ לכתליו במסגרת שעות הלימודים.

·         סיוע למטפלים ולמורים המקצועיים במהלך הטיפול בתלמיד עפ"י הנחיותיהם .

  • מתן סיוע פיזי ודאגה על שמירת ניקיונם של התלמידים:

·         דאגה לניקיון התלמידים, הסביבה ורווחת התלמידים.

·         סיוע במקרה של קושי בניידות והגשת עזרה בהיבטים סיעודיים בשירותים ברחצה , באכילה ובהלבשה.

·         השגחה על התלמידים בעת פעילות בחצר ובכיתה ובפעילויות המתקיימות מחוץ לכותלי ביה"ס עפ"י הנחיות הנהלת ביה"ס.

  • סיוע ארגוני לצוות הפדגוגי :

·          הכנת עזרי לימוד וציוד עזר לתלמיד ולכיתה בתיאום מוקדם עם הצוות הפדגוגי ובאחריותו.

·         קבלת הדרכה והנחייה ממדריכי החינוך המיוחד והמחנך.

·         ארגון הכיתה לאחר יום הלימודים.

·         סיוע בפעילויות לטיפוח הקשרים החברתיים בין תלמידי הכיתה בתיאום עם הצוות המקצועי.

·         השתתפות ומתן סיוע לתלמידים באירועים מיוחדים מעבר לשעות הלימודים.

·         השתתפות בישיבות צוות ועדכון הצוות הדידקטי על אירועים חריגים.

דרישות התפקיד:

  • 12 שנות לימוד במוסד המוכר ע"י משרד החינוך או שקיבל/ה  הכרה לתעודה ממשרד  החינוך.
  • עברית ברמה טובה.
  • סיים/ה  בהצלחה קורס עזרה ראשונה או סיום קורס חצי שנה  מתאריך הקבלה  לעבודה.
  • יכולת לעבודה עם תלמידים/ילדים  ולטיפול פיזי בילדים.
  • תקשורת בין אישית טובה.
  • ביצוע משימות נוספות ככל שידרשו ע"י הממונה.

לפרטים נוספים נא לפנות לגב' אורנה אלישע מנהלת מחלקת חינוך – טל: 9950607.

לקבלת שאלון מועמדות נא לפנות למייל: JOBS@ARAD.MUNI.IL  .

את שאלון המועמדות בצרוף קורות חיים ותעודות יש להעביר לאיילה  במחלקת משאבי אנוש עד לתאריך27/8/19

עד השעה 12:00 בדיוק  עם ציון מספר המכרז והתעודות הנדרשות.

*כל מקום בו מפורט התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך*

לעיריית ערד דרוש/ה מנהל/ת מדור שומה

מכרז חיצוני  מס'  75/2019

היקף משרה: 100%

דרוג : מנהלי     דרגה :7-9  או

דרוג : מח"ר       דרגה 37-39

תיאור התפקיד: 

  •  אחריות לחיובי שומה לנכסים בתחום הרשות, ולהנפקת חשבונות הארנונה
  • אחריות וניהול פיקוח ומדידות
  •  קשר ושיתוף פעולה עם עובדי המחלקה, מחלקות העירייה וגורמי חוץ בתחום התפקיד
  •  אחראי על ניהול קובץ נישומים  ומעקב אחר שינויי שומות
  • טיפול בהשגות ועררים בכפוף לדרישות מנהל הארנונה
  •  קבלת קהל
  • ביצוע מטלות נוספות בהתאם להוראות הממונה  ככל שידרשו ע"י הממונה.

 דרישות התפקיד:

·         תעודת בגרות מלאה – חובה. בעל תואר ראשון אקדמאי/כלכלן/הנהלת חשבנות סוג 3 לפחות/– יתרון 

·         ניסיון מוכח בסביבת עבודה ממוחשבת, ניסיון בתוכנות אופיס ובפרט ידע וניסיון בתוכנת אקסל

·         נכונות לעבודה בשעות נוספות.

·         יכולת ניידות

·          יוזמה

·         יחסי אנוש מעולים

·         יכולת בעבודת צוות

·         יכולת עבודה בסביבה מרובת משימות

·         יכולת למתן שירות ולניהול מו"מ

·         אמינות ומהימנות אישית

·         קפדנות ודייקנות בביצוע

·          עברית ברמת גבוהה,  שפות נוספות – יתרון

·          יתרון לניסיון בתחום הארנונה. ניסיון בניהול - יתרון .

לקבלת פרטים נוספים נא לפנות לגב' רינה יוסף, גזברית העירייה 08-9951604

 לקבלת שאלון מועמדות נא לפנות למייל: JOBS@ARAD.MUNI.IL 

את שאלון המועמדות בצרוף קורות חיים ותעודות יש להעביר לאיילה  במחלקת משאבי אנוש עד לתאריך 27/8/19  עד השעה 12:00 בדיוק  עם ציון מספר המכרז והתעודות הנדרשות.

*כל מקום בו מפורט התפקיד בלשון זכר, הכוונה גם ללשון נקבה, וכן להיפך*

דרוש/ה רכז/ת לפיתוח כלכלי

אם בא לך להיות חלק ממיזם חדשני משנה מציאות  בעיר ובאזור מכרז זה הוא עבורך.

התפקיד כולל אחריות על:

·         בניית מרחב עסקי עירוני

·         ייזום פעילויות ופעולות בתחום הכלכלי, ליווי וסיוע ליזמים ולבעלי עסקים בעיר

·         ייזום והובלת תכניות לפיתוח כלכלי עירוני

·         ריכוז העבודה השוטפת מול מעוף

·         גיוס ומשיכת משתתפים לכלל הפעילות לקידום יזמות ותעסוקה איכותית במתחם

·         יזום, תכנון, ארגון וביצוע השירותים והפעילות לקהילה וליזמים.

·         מיפוי אתגרים וצרכים באמצעות פגישות עם תושבים ויזמים.

·         קשר עם עסקים מקומיים חדשים וישנים

דרישות התפקיד:

·         תואר ראשון ממוסד אקדמי מוכר

·         יכולת הנעת תהליכים ורתימת שותפים לתהליך

·         הכרות עם התושבים המקומיים

·         כושר ביטוי גבוה בע"פ ובכתב

·         רצון ויכולת להוביל שינוי

·         עצמאות, יצירתיות ויוזמה.

יתרון יינתן:

·         לתושבי העיר ערד

·         בעלי ניסיון בניהול

·         בעלי ניסיון בשיווק

מועד תחילת העבודה: מיידי.

היקף המשרה: משרה מלאה

קורות חיים בציון שם פרטי ושם משפחה יש לשלוח למייל: natali@kalkalit-arad.co.il יש לציין בנושא המייל: "משרת רכז/ת פיתוח כלכלי" רק פניות מתאימות תענינה.

מאגר המשרות של מרכז הצעירים

מאגר משרות חדש יעלה בתחילת ספטמבר.